2009-12-10
 22:29:16

٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶

Sitter och inväntar klockan. Ska lägga mig om ett litet tag.
Ska upp och jobba i morgon igen, har varit hemma nu i två
dagar pga feber och sån skräp.

Var iväg med mamma och käkade på IKEA idag. Det var faktiskt
helt okej. Sen handlade jag lite skit jag behövde.
typ klädroller, tvättkorg o lite till. Har ju lilla dooris som fäller som....

Nu kommer helgen igen med. Vad ska man hitta på?
Inte en aning faktiskt, har inte pengar till nåt skoj.
Måste handla klart satans julklappar också.
Känns sådär. Men det är bara jul en gång om året !

Ska kolla me lite folk om de kanske kan bli en
tripp till Tyskland under våren..

Urk jag orkade inte blogga egentligen ?!


sussi

hej på dig. Jag gck till min läkare på vårdcentralen. jag sa som det var att jag provat allt och kände att detta var det enda som kunde hjälpa mig. Han skreven remiss sen var det bara o vänta på kallelsen till ett infomöte. Jag råder dig att söka på vårdcentralen eller din husläkare och få en remiss skickad. mvh Sussi



PUBLICERAT: 2009-12-27, 18:01:08 | URL: http://www,guardienangel.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: