2009-06-22
 09:18:35

Cigarett promenix

Gud vilket väder det är ute. Jag gick ju för att handla cigaretter. Men dom kändes inte ens viktiga nu när jag kom ut. Jag hade ju planerat på att ta en promenad också men den blev längre än jag tänkt. Det känns lite konstigt att cigaretterna inte var så viktiga som dom kändes när jag vaknade och innan jag gick hemmifrån. Var inte röksugen. Konstigt. Men jag funderar på att sluta. Eftersom jag visat att jag inte behöver det. Mm! Rökte inte förrens jag var tillbaka här på Österängen. Satte mig bakom huset, just för utsikten och drack mitt kaffe och öppnade asken. Men de va inte så himla roligt som ja tänkt. Lustigt.

'





Daniel

Sluta röka låter klokt!


Elin

Svar:

Ja visst låter det klokt!



PUBLICERAT: 2009-06-22, 09:49:28 | URL: http://ennorrbin.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: