2009-06-14
 13:34:45

Dagen efter

Idag är man skapligt bakfull. Får skylla mig själv som självklart tackar ja till gratis sprit.
Men skyller ju på ölen först och främst men dom köpte ja.
Kanske någon för mycket men det gör inget.
Jag vet inte men det känns som om jag gjorde nåt dumt igår. Jag kan inte sätta fingret på om
det är så eller inte. Jag vet inte vad det är men det känns så. Hm.
Träffade på massa gamla vänner.
Det är det roliga med att faktiskt va där nere på centralen för man träffar på folk som faktiskt tycker det
är roligt att stöta på mig igen. Och nästan alla säger "trodde du hade gått och dött eller nåt"..
Men det har ja ju inte men jag har helt enkelt haft en del att göra med mig själv. Så det är ju därför.
Idag blir det att städa när ja är i lite bättre skick för det va någon mindre smart varelse som spillde öl igår.
Plus att denna människa har missat askfatet typ hela tiden. Ja.. Nej. Bra skit.

Nu ska jag fortsätta tänka på vad jag gjorde igår och dricka mjölk och bli frisk!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: