2009-06-16
 19:28:53

Det går fort


Denna dagen har gått ganska fort faktiskt. Har tom städat som jag sa att jag skulle göra! Det är inte dåligt de inte. Nej. Sitter och funderar på vad jag ska göra nu för det finns inte jätte mycket att göra. Visst jag skulle kunna sitta och pilla här och skapa roliga saker till bloggen men vet ifan om jag vill göra det. Det är bättre att göra det när jag inte kan sova på nätterna. Yes! Satt och funderade lite innan. Ja! Och jag tror jag kom på att jag har kommit fram till något smart! Mhm! Men det berättar jag inte nu. Nesh! Det går inte för sig vet du! Jag ska nu dricka te för att dämpa det som gör jätte ont i halsen. Sen ska jag terrorisera någon. Mhm. Det är ett rent nöje!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: