2009-06-08
 12:19:43

En seg morgon med regn

Vaknade för någon timma sedan och kunde verkligen inte sova mer. Helt dumt eftersom ja gärna sover fram till klockan 14-15 annars. Krävdes mycket för att jag skulle orka lalla ut i köket och göra kaffe. Är helt mega lazy idag. Men upptäckte snabbt att jag var tvungen att gå till affären. Mjölken är slut. De går inte, ne.. Då kan ja inte dricka kaffe. Men jag får välja, gå till affären och köpa mjölk och dricka kaffe eller inte gå till affären och dricka vatten. Gissa vilken ja väljer! :D



Helgen var väl okej. Hade dock inte jätte mycket att göra eftersom jag slösade bort mina pengar. Jag köpte ett örhänge för 500 kronor. Men ja kan inte använda det och jag kan inte heller lämna tillbaka det. JÄTTE korkat för nu kan ja inte göra ett skit. Hade tänkt att rymma till Karlstad till en Tommy men det gick inte eftersom det skulle vara sjukt svårt att få tag i 100-200 kronor så satt ja fast i denna elaka stad. Sen på självaste Nationaldagen satt jag hemma och hade det allmänt segt. Då ringer min hemtelefon. Då va de ett styck Tommy som ringer och är lagom på lyset.

 Typ..

Tommy  - Jag är hemma om 20 minuter -prata, fnissa, prata- Men är du hemma?
Elin - Ja men hallå du ringer ju till min hemtelefon!
Tommy - Jaa men jag är hemma om 20 minuter
Tommy - ....
(Där kommer Tommy på att det blev lite fel)

-

Tommy - Vi ska cama. Vi ska onanera i cam. Du ska runka för mig!

-
Ja det var ett trevligt samtal. Vill lägga till att det tog inte 20 minuter för Tommy att komma hem. Säg en timma och tjugo minuter kanske. Man är bra på det här med tid när man har druckit några öl. Kanon! :D




Baso

haha vad go du är ! :D haha. äsch 20 minuter en timme . :D same same



PUBLICERAT: 2009-06-08, 13:14:46 | URL: http://www.baso.nu

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: