2009-06-09
 16:00:04

Ett styck tisdag

Ja, jag lyckades komma upp skapligt på morgonen idag ändå. Duktig mig. Slår av klockan och vill ligga o dra mig, då börjar det ringa. Undrar vem det var?! Kände mig lite mör när jag vaknade eftersom det inte gick lika bra att somna inatt. Men det var visst bara att bita i det sura äpplet. Orkade inte göra kaffe heller. Lät min kontaktperson vänte lite extra länge bara för att ja ville det sen så pratade jag faktiskt i telefonen.

Kommer upp dit då lite försenad men orkade absolut inte bry mig. Mötet gick ju inte heller som ja ville. Ne. Så det verkar som om jag blir tvungen att jobba dessa veckor ändå. Surt. Visst det blir pengar men det här med att kliva upp mitt i natten för att till ett jobb. Hm. Inte min grej. Gå från att inte ha gjort något alls till att få en spark rakt up i arbetslivet och börja jobba 40 timmar i veckan. Och börja jätte tidigt. Vi får väl se.

Sen så vill dom betala den lilla summan som är kvar på mina skulder så ja ska kunna få eget kontrakt på den här lägenheten. En lägenhet i en stad jag inte vill bo i. Bra jobbat! Visst det är snällt och hela den visan. Men här? Området med massa folk som har missuppfattat det här med påsk och en rad med andra brott. Ja jo men det är bra. Kan inte gå ut när det är mörkt. Kan inte ha balkongdörren öppen och det luktar möglig räksmörgås i trappen. Verkligen ett ställe jag gillar!

Upptäckte också att det är dags att formatera min P4. Denna dator lämnar snigelspår efter sig. Det är jätte roligt när man har saker som helt plötsligt har ett eget liv. Rena rama trotsåldern! Sitter och överför bilder från mobilen. Det går sjukt sakta. Kommer ta lång tid. Sen så kommer min telefon bli nått tydligen. "Din telefon blev framgångsrikt ansluten".. Märkligt hörru! 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: