2009-06-30
 11:27:12

Gudmor

Igår fick jag frågon om jag ville vara Gudmor. Jag blev lite rörd faktiskt. För det brukar ju vara ett uttryck för stort förtroende. Det var min syssling som frågade mig det. Och det är klart att jag vill det. Man blir lite stolt så ju. Och efter allt som har hänt så trodde jag inte att jag skulle få den frågan, faktiskt. Men det känns bra. Men det känns samtidigt jätte nervöst. Men ja.

Nu när jag satt på balkongen så slog det mig. " Shit jag börjar känna mig vuxen " Jag vet inte om det är bra eller dåligt. Men det kändes så. Dom här åren har blåst förbi. Det går fort. Jag känner mig så himla tragisk på nåt vänster. Jag kan inte riktigt sätta fingret på varför. Men det känns så. Hmm..

En annan sak är att jag känner att jag vill ha ett liv. Ja alltså, jag har ju ett liv. Men du vet "liv". Nu veckan som har varit har därimot varit jäkligt rolig. Och igår träffade jag en vän som jag inte har träffat på flera flera år. Det var skit roligt. Vi har så mycket minnen. Bla när hon precis hade flyttat hit och jag cyklade efter henner när hon var ute och promenerade med hunden. Jag var vär nyfiken på vem det var? Det är ju snart tio år sedan. Men ändå. Jag känner bara att jag blir irriterad på mig själv. Äsch!

Nu blir de isvatten och en cigg på balkongen!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: