2009-06-25
 23:48:30

Helt slut !

Är vekligen helt slut nu. Jag har inte gjort speciellt mycket men det har väl med värmen att göra antar jag. Jag är nästan helt säker. Men ska väl sova snart för ja börjar tvätta klockan 10, inte lika kul. Så ska typ sortera tvätt innan ja lägger mig. INTE roligt att pyssla med sånt när man är helt död på morgonen. Men typ så långt har jag kommit med min fredag. Det verkar inte hända speciellt mycket. Fisken messade mig innan och ville ta med mig till Borås på lördag och sedan ta med mig ut på kvällen. Har inte svarat ännu för jag har inte bestämt mig än. Vet inte riktigt om jag orkar det. Det hade nog varit kul. Men ändå. Ja ni vet..


★ Savefors★

Okej låter bra det =)



Jodå bara fint här =)



PUBLICERAT: 2009-06-26, 09:36:22 | URL: http://saavefors.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: