2009-06-24
 22:53:32

Hopp i sjön

Det blev ju som sagt lunch. Det var okej. Så fick ja ju mig ett glas me. Helt okej för mig. Sen bar det av till Skabb. Mysade med alla katterna och självklart mys med favoriten Samanta! Såå underbar. Ska nappa henne tror jag!! Sen bestämde vi oss för att dra ner till stranden och hoppa i sjön. Angelika följde också med, och hundarna såklart. Så de blev hopp i sjön me kläderna på, precis som första doppet varje år ska vara. Sen drog vi vidare hem till Angelika för att käka men ingen orkade laga mat så de blev Onlinepizza. Läskigt. De va samma pizzabud som kom hit på midsommar. Han typ blev tusen ggr mer förvånad än va han blev när han kom hit på midsommar. Han typ gav mig sitt nr och sa att jag skulle ringa när jag behövde skjuts hem. Aldrig i livet. Nej! Men sen blev det film iaf. Nån lesbisk vampyr grej. Konstigt. Sen bar det av hemmåt. Ville inte riktigt gå hem idag faktiskt.









KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: