2009-06-09
 00:55:24

Jag orkar inte

Jag orkar inte må dålig mer! Neesh. Ja gör verkligen inte det. Hela livet ska stanna för att man inte mår okej liksom?! Nej. Så skärpning på mig. Det är lättare sagt än gjort. Det är det mesta iofs. Men lite stabilitet i det hela måste ju såklart finnas, ja måste få må dåligt också. Men inte såhär!



Denna dagen var väl bra fram tills jag blev deprimerad och herr ångest hälsade på en sväng. Börjar bli van. Jag har ju inte gjort så mycket idag. Sökt folk och pengar. Det gick ju inte som planerat. Sen har jag tänkt en massa idag. På massa saker. Det gillar ja inte riktigt. Mest för att man kan tänka lite för mycket. Hm.

Jag borde egentligen sova nu för ja ska upp jätte tidigt för jag ska på ett möte som börjar klockan 10.00.. Så jag måste gå upp cirkus 09.00. Alltså mitt i natten. Det är liksom drygt 8 timmar tills dess..

Ugg. Nej. Jag måste bli trött.

Hejdå!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: