2009-06-08
 18:05:00

Kaffe och ännu mer kaffe

Finns inte allt för mycket att göra så det blir ju att dricka kaffe. Men så såg jag något hemskt, kaffet håller på att ta slut. Det är inte bra. Ne. Vad ska ja då göra, dricka vatten?! Knappast.

Jag försöker bryta min dumma vana att röka vid datorn. Det är mycket mycket svårt. Men ciggen håller också på att ta slut så röker ja inte inne räcker ciggen. Röker ja vid datorn får ja köpa nya cigg i morgon.

Jag vill spela xbox med någon :(
Kom hit! Men meddela mig innan - jag håller på o få hjärtslag när det ringer på dörren.


Baso

Och köper du nya cigg så lär du aldrig ha råd att åka nånstans :P



Kom hit får du spela xbox med mig ^^



PUBLICERAT: 2009-06-08, 18:21:23 | URL: http://www.baso.nu

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: