2009-06-15
 19:02:48

Klotter mest

  
Nu sitter man här igen. Och gör inget vettigt alls. Klottrar onödig skit o bloggen. Grattis. Men vet inte riktigt vad jag ska göra heller. Eftersom jobbet idag gick åt helvete. Och jag inte har speciellt mycket för mig. Fast jag tog mig i kragen och plockade undan lite idag. Det tog bara typ många dagar. Men nu är det gjort. Så sitter här och lyssnar på lite musik i älskade Spotify. Tar en cigg och dricker lite kaffe. Inte helt fel det heller. Men man kunde ha haft nåt roligare för sig helt klart. Sitter här och funderar på om jag kanske ska ta och göra en ny piercing. Men jag vet ju inte vart bara. Ska gadda mig med när jag har pengar. Som sagt, när jag har pengar. Väntar på svar från fonden med, jag har ju sökt pengar till en ny dator. För denna spinner på sista versen nu! Vet inte när jag får reda på det heller. Känns inte som om jag vet någonting längre. Lite jobbigt faktiskt.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: