2009-06-23
 23:31:06

Massa sömn & Matrix

Idag har det ju varit sjukt varmt som sagt. Blev helt slö och tung i huvudet så jag somnade på eftermiddagen. Vaknade inte först ganska sent för de va Family Guy på tvn. Är väl inte jätte lyckat kanske. Så jag är inte trött alls men jag känner dock för att sova. Är rädd för att ja är på väg in i min "Koma period" igen. Hoppas inte det. Det är jobbigt. Man missar liksom livet. Men satte mig vid datorn och försökte vakna till lite, gick faktiskt bra. Snackade med Malin om när vi ska till Soya och käka wok igen. Det är sjukt gott. Så det ser jag fram imot. Sen blev det sista Matrix filmen. Så nu har jag sett alla. Trodde det skulle vara sämre men inte det bästa som finns att se heller. Men ändå. Nu är det avklarat iallafall. Funderar på om ja ska ta och börja städa lite kanske eller om ja ska klubba ner mig själv och sova tills imorgon förmiddag. Jobbigt val.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: