2009-06-22
 12:02:32

Promenix det blir

Det blir promenad runt Rocksjön med Skabb & Diva.
Och så mysa med alla kissekatter!
Så idag blir de att gå och gå och gå. Har jag absolut inget imot för det är så himla skönt om det inte blir 300 grader idag. Det var ju skapligt varmt redan vid halv åtta i morse när jag var ute. Så man vet ju inte och väderprognosen visar stor sol så antagligen blir jag plågad av värme. Men de kan vara okej ändå !

Så är planen.
Nu väntar ja bara på besked om vart Skabb ska handla någonstans. Willys eller Coop. Så långt vet jag men sen vet jag inte. Ska se om ja ska med eller om ja ska börja gå till henne. Ja menar de e en bit att gå dit. Man får gå omvägar serru.



Hannele - Mamma till Kevin ♥

Svar:

Hehe precis, det är lättare att fråga någon som är expert på tatueringar och texter ;D



Kraam

H



PUBLICERAT: 2009-06-22, 12:07:53 | URL: http://hanneler.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: