2009-06-20
 14:28:43

En lördag som denna

Jag vill göra någonting. Men vad? Jag kan inte ta mig någonstans för att pengarna nästan är helt slut och jag måste ha mina cigg. Sen så finns det inte så många man kan träffa heller för alla bor så himla långt bort. Men ja. Finns inte ett skit att göra. Men som Tommy säger till mig - Det blir vad man göra det till..
Det är ju helt rätt. Dock inte lika lätt att göra de kanske. Det är ju alltid lättare att säga saker. Men jag försöker vara positiv. Även om det inte är så himla lätt. Jag försöker och mycket mer kan jag inte göra, jag försöker åtminstone.


Hannele - Mamma till Kevin ♥

Svar:

USch då inte kul att vara förkyld, när jag kom hem frå bb med kevin så blev jag sjuk på en gång :( är fortfarande förkyld, men det börjar släppa :D



Krya på dig!



KRaaam

H



PUBLICERAT: 2009-06-20, 14:47:54 | URL: http://hanneler.blogg.se/
Hannele - Mamma till Kevin ♥

Svar:

Nej det är verkligen inte. Vem fan vill vara förkyld på en sommar? :P haha..jag tycker inte att förkylning och sommar passar ihop ;D förkylning och vinter passar bättre ihop x) haha..

Tacktack ;D



KRaama

H



PUBLICERAT: 2009-06-20, 14:59:58 | URL: http://hanneler.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: