2009-06-18
 10:57:41

Suck!

Jag är inte ett skit bättre idag. Nej. Idag känner jag inte smak av någonting alls. Inget, nada. Dumt! Har inte lika ont men snörvel. Sen är det ju bara det att man tänker lite för mycket. Eller alldeles för mycket. Men jag vet ju inte hur länge ja ska tänka på det heller. Det är ju inte riktigt mitt fel att jag tänker på det. Jag orkar inte blåsa bort allt och inte tänka på det. Det funkar ett tag att hålla tankar borta. Men till slut spricker det och man mår helt åt skogen. Försöker ändå på nåt sett förstå. Men ja vet inte om det går lika bra ärligt talat.

Skit samma.

Jag ska peta i mig frukost som jag inte kommer känna vad den smakar.
Känns ju också kul.


Baso

maw stackare :(



PUBLICERAT: 2009-06-18, 11:45:49 | URL: http://www.baso.nu

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: