2009-06-19
 19:56:06

Tur att folk vet vem man är !

Innan idag så beställde jag pizza på OnlinePizza. Och då när snubben kom me maten så de första han göra är att se ut som ett fån och bara "Är det du?? Bor du här? " tog i hand och frågade om allt var bra och så. Han blev helt paff. Jag med eftersom jag inte räknade med att pizzabudet skulle veta vem jag var. Så skulle jag betala. Men hade inte växel.

Jag - Kan du växla?
Pizzabudet - Nej det har jag inte...
Pizzabudet - Men hur mycket har du?
Jag - Jag har 200
Pizzabudet - Jag fixar det, jag kommer tillbaka
Jag - Gör du ???
Pizzabudet - (Skrattar till) Jag kommer..

Halv timme senare så ringer det på dörren. Och det var pizzabudet. Han hade då fasen fixat växel.
Pizzabudet - Bara för att det är du!
Jag - Tack så mycket !
Pizzabudet - Bara för att det var första gången vi kom till dig får de denna!
Jag - Va? Tack!

Bara för att det var jag och det var första gången dom levererade pizza till mig fick Elin 2L Coca Cola.
Haha jag som inte ens dricker cola. Men denna ska jag skaka bort all kolsyra ur och dricka upp ändå.
Haha. Ja det händer märkliga saker ibland alltså !


Hannele - Mamma till Kevin ♥

Svar:

Tack detsamma :)



KRaam

H



PUBLICERAT: 2009-06-19, 20:20:52 | URL: http://hanneler.blogg.se/
Baso

MAN SKAKAR INTE UR KOLSYRAN



PUBLICERAT: 2009-06-20, 10:16:37 | URL: http://www.Baso.nu
Toni

Piri piri?



PUBLICERAT: 2009-06-20, 11:27:56 | URL: http://tonisubotin.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: