2009-06-30
 22:52:05

Vilket väder!

Det är helt äckligt. Kvavt och jobbigt men det ska visst bli ett riktigt oväder nu i morgon. Hoppas, hoppas, hoppas! Ska bli ett himla åskväder. Hoppas verkligen!

Ska ringa Hultsfreds Handbollförening i morgon för mer information om jobbet på Hultsfredsfestivalen. Jag har pratat men älskade Ina också och hon hänger på bara hon kan byta bort sina dagar. Jag tror att det kommer bli helt sjukt kul om de går som jag vill nu! Får ett ärligt leende på läpparna så fort jag tänker på det! Helt sjukt! Usch jag behöver ha roligt. Jätte jätte helt jävla kul!


Miia

Håller tummarna för dig, att de blir som du vill :) Alla behöver vi ha de riktigt riktigt roligt ibland, om man ska orka med allt annat.



PUBLICERAT: 2009-06-30, 23:21:53 | URL: http://ia-87.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: