2009-11-30
 10:52:07

Efter 19 år..

Igår fick jag fram att min pappa har gift sig. Han heter nu Zanderholm ist för Johansson.
Hittade inget telefon nr eller något. Gjorde jag inte heller när jag första gången
hittade honom i Linköping och han hann att flytta. Skickade ett brev, men det brevet
kom tillbaka eftersom han inte fanns på den adressen.

Igår då fich jag reda på att hans fru heter Louise. Hittade en kvinna som hette så
på facebook. Tänkte lägga till henne som vän. Senare fick jag ett mail från henne.
Hon undrade om vi kände varandra. Jag förklarade att vi inte kände varandra
men att jag letade efter en släkting och en kvinna med samma namn var min sista
ledtråd. Frågade också om hon var bosatt i Örebro. Det var hon.

Vid kvart över sju på morgonen idag skrev hon
"Min man sa just att du var hans dotter. Kul!"

Det är en känsla jag inte riktigt kan förklara..

Det är min pappa och hans fru Louise..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: