2009-11-19
 23:34:00

Färdig med dagen..

Vaccineringen gick bra och ganska snabbt. Träffade på en
vän som jag inte har träffat på ett bra tag. Det var riktigt roligt.
Jobbade förmiddag idag och det var omväxlande. Brukar ju
bara gå eftermiddagar. Men jag är helt färdig. Gick upp halv
åtta för att göra frulle och åka iväg med bussen halv tio.
Va på jobbet tjugo över tio. Det var ganska mycket folk.
Trodde det skulle vara mindre men inte det nej. Gick från
jobbet vid klockan tre. Sen ner till Huskvarna köpte frimärken
och sen blev det att köa för vaccin. Har nog aldrig sett så mycket
människor på denna plats. Åkte hem. Julpyntade. Städade.
Kvällsmat och nu sitter jag här. Ska strax gå och lägga mig.

Jag behöver sömn..


Maria

Oj vilken dag du har haft. Fullt upp :P

Förstår att du behöver sömn nu.

Men kul att kommit igång med praktiken igen :)



PUBLICERAT: 2009-11-20, 00:03:52 | URL: http://ia-87.blogspot.com
Malin

Vad sa du att du gjorde? Julpynta nu?:P du har väl inte satt upp granen än bara? :P



PUBLICERAT: 2009-11-20, 10:30:30 | URL: http://malinfared.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: