2009-11-16
 20:36:16

Måndagen..

Det blev inte riktigt praktik idag.
Utan den startar helt i morgon. För att det hade
blivit en del missförstånd. Men i morgon är en ganska
körig dag. Praktiken börjar då men jag ska till min
ekonomihandläggare samtidigt?! Så att jag måste verkligen
få tag i henne i morgon på morgonen och kolla om hon kan
ta i mot mig betydligt tidigare. Eller om vi skjuter det en dag
eller någonting.

I övrigt blev det egentligen inte så mycket gjort idag. Men
var inne hos grannen en sväng. Sen kom min lilla lillebror
och sysselsatte både mig och min katt för en stund. Sen
så gjorde vi figurer av marsipan och gick upp med till mor.
Har sedan lekt en del med honom.

Men nu så är det dags att börja planera min morgondag.
Plocka fram allt och ladda min mp3 plus att jag måste fixa
mig en matlåda.

Men det löser sig.

Over and out.....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: