2010-01-07
 21:14:08

Födelsedag närmar sig med massa snö

Min födelsedag närmar sig med stora steg. Typ 12 dagar kvar eller något sånt!
Snön ska man inte tala om egentligen. Det är så himla mycket snö.
Har ju en 25-30 centimeter snö om inte ännu mer.

Semestrandet är snart slut. Känns surt faktiskt.
Men jag vet ju inte hur de kommer bli med Myrorna alls.
Mamma gav mig en idé om att ta truck-kort..
Hon gav mig den idén när vi satt och pratade om jobb och
jag sa att hade det funnits något jobb på något lager på
nattid hade jag tagit et utan att blinka.

Ska kolla med min handledare vad jag har för möjligheter
med hjälp från dom då. Ja menar det är ju alltid bra att
komma med förslag iallafall..

Dagen i övrigt har gått ganska snabbt faktiskt.
Gick upp och gjorde frulle, hoppade in i duschen efter de.
Sen kom grannen och lirade tv-spel. Burnout!
Satt och grejade med min stationära dator en stund med..
Guuud vad seg den är. Gav upp efter ett tag. Och nu sitter
jag här.. Har helt glömt att fixa något att äta och hela den visan.
Inte bra inte bra. Men men. Blir kanske någon macka eller ngt!

Ska fortsätta med mitt bilkörande!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: